sobota, 6 lutego 2016

Movies



Hej. Na początku chciałabym Was przeprosić i usprawiedliwić swoją nieobecność. Przyczyna była bardzo prosta.. Otóż nie miałam przez tydzień internetu.. Na szczęście już mam i od razu przychodzę do Was z zaległym obiecanym postem. Jest on trochę powiązany z innym, wcześniejszym. Mam na myśli SPOSOBY NA NUDĘ . Jednym ze sposobów było oglądanie filmów. Dzisiaj chciałabym
napisać trochę więcej na ten temat. Mianowicie.. Na pewno wiele z was ma czasami ochotę coś obejrzeć, ale nie ma pojęcia co. Wszystkie filmy, jakie ktoś wam polecił lub też o nich gdzieś usłyszeliście zostały przez Was obejrzane. Znam ten ból.. dlatego chciałabym podać tytuły filmów, które osobiście obejrzałam i uważam, że są godne uwagi. Oczywiście ja jak i wy nie mamy gwarancji, że każdy z filmów Wam się spodoba, ponieważ każdy z nas ma inny gust. Większość z nich jest bardzo popularnych, więc zapewne zostały już przez Was obejrzane. Mimo to chciałam tutaj o nich wspomnieć i liczę że każdy znajdzie chociaż jeden tytuł filmu, którego nigdy wcześniej nie miał okazji zobaczyć. Dużo jest dramatów, ponieważ jestem ich fanką, ale spokojnie myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Filmów nie opisywałam, ponieważ za dużo by tego było. Lepiej chyba podać więcej tytułów i bez opisów, które możecie sobie przeczytać w internecie, niż mniej ale ze zbędnymi zdaniami na ich temat.

1. The Duff.

2. The first time.

3. Zostań jeśli kochasz.

4. Pitch perfect.

5. Więzień labiryntu - część pierwsza

    Więzień labiryntu: próby ognia - część druga

6. The last song.

7. Chłopiec w pasiastej piżamie.

8. Najdłuższa podróż.

9. October baby.

10. Trzy metry nad niebem - część pierwsza

      Tylko Ciebie chcę - część druga

11. Szkoła uczuć.

12. Kraina jutra.

13. Interstellar.

14. Czarownica.

15. Love, Rosie.

16. Szczęściarz.

17. A więc wojna.

18. Rodzinne rewolucje.

19. Klucz do wieczności.

20. Ósmoklasiści nie płaczą.

21. Papierowe miasta.

22. Nietykalni.

23. Efekt motyla.

24. Whiplash.

25. Spijt.


 Napiszcie mi proszę, czy tego typu post Wam odpowiada i czy chcielibyście, żebym jeszcze kiedyś napisała listę innych obejrzanych prze mnie filmów. :)











35 komentarzy:

  1. Świetny post, bardzo ciekawe zdjęcia - masz duszę artystki, z listy twoich filmów widziałem tylko ,,Chłopca w pasiastej koszuli"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia! ♥ I w dodatku mam ochotę na truskawki haha
    Co do filmów to świetny wybór. Liczyłam sobie ile z wymienionych oglądałam i wyszło mi 9, a więc jeszcze sporo do nadrobienia :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post, ciekawe by było jak byś zrobiła jescze taką liste :)
    Prześliczne zdj <3
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/2016/02/photos-in-cracow-and-wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde duzo rożnych tytułów, niektórych nie oglądałam wiec teraz mam ferie to sobie obejrzę :) Ale mega słodki kombinezon *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje, ładne zdjęcia. Na pewno jakiś z twoich sugerowanych obejrzę.
    zapraszam do mnie: MÓJ BLOG<---klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukałam jakiś fajnych filmów :D Śliczna piżamka *.* OBSEWRUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z tych filmów oglądałam, ale resztę chętnie obejrzę :D Właśnie szukam jakiś dobrych filmów :D
    Świetnie wyglądasz w wydaniu zebry, haha :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny miałaś pomysł z tym postem i masz super piżamkę ^^
    Kilka filmów oglądałam, ale nie wszystkie, więc jak nie będę miała pomysłu to tu zajrzę :D

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojej listy obejrzałam chyba tylko 5 filmów. Ogólnie bardzo fajny pomysł i widzę, że nie tylko ja lubię dramaty.
    Śliczne zdjęcie i piżamka *.*

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie bardzo ciekawy post ! O wooow marze teraz o takiej piżamce <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam na te post! Bardzo fajne propozycje, wiele z nich kojarze, a te co nie -muszę nadrobić :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wreszcie obejrzeć The First Time :)
    Świetne zdjęcia, super wyglądasz!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! :)
    Aagnesblog.blogspot.com
    SNAPCHAT: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie widziałam :3 Świetna zeberka :*
    zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość tych filmów co podałas to oglądałam. ;)
    Świetny strój!
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre widziałam, resztę na pewno obejrzę 💞 i z chęcią poczytam jeszcze jakie filmy polecasz wiec czekam na następny taki post ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne filmy :)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham Więźnia, a najbardziej chyba w nim Dylana haha ^^
    Może obs za obs? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabyś jeszcze zrobić listę seriali lub może stron? Większość z filmów oglądałam, a o nie których nigdy nie słyszałam ; )

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam kalendarz :D Super zdjęcia! Oglądałam większość tych filmów i są wśród nich takie, które naprawdę są godne uwagi ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Większość filmów, które wymieniłaś obejrzałam, ale "Ośmioklasiści nie płaczą" to chyba najlepszy film jaki oglądałam. Świetne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na post! Haha ja większości filmów które podałaś nie obejrzałam! Moje ferie rozpoczynają się niedługo więc na pewno skorzystam z Twojej listy!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam najbardziej lubię filmy animowane. :)
    Słodka piżama. <3 Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie!
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjećia , śliczny kombinezon ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogladałam wszystko i chyba najbardzie z wszystkich wymienionych lubię October Baby i Więźnia Labiryntu. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki fajny kombinezon! Post też bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. napewno obejrze trochę tych filmów :)

    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam
    malinkaaaaaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem fanka dramatów,z tych filmów obejrzałam papierowe miasta,Chłopiec w pasiastej piżamie, i Najdłuzsza podróż :D Ten ostatni jest naprawdę świetny, chetnie obejrzę reszte wymienionych przez ciebie filmów:) Ja bardzo lubią tego typu posty
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne propozycje!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł, aby ubrać się do zdjęć w taką piżamkę. Niektóre z filmów wymienionych przez Ciebie oglądałam kilka razy, więc bardzo polecam, szczególnie na coraz dłuższe wieczory.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz genialną piżamkę <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne propozycje filmów, praktycznie połowę z nich oglądałam ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Numeru 17 nie oglądałam, muszę to zmienić :)

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń