sobota, 15 października 2016

Co niesie ze sobą jesień?


Oficjalnie możemy przywitać jesień. Nie ukrywam, że przeraża mnie myśl o tzw. jesiennej depresji, która dopada mnie odkąd tylko pamiętam. Wraz ze spadkiem temperatury spada również moje samopoczucie oraz energia.
Pomimo pięknych krajobrazów, które możemy ujrzeć za oknem oraz jesiennej mody, którą uwielbiam nie potrafię przekonać się do tej pory roku. Chodzę senna, bez życia. Jedyne o czym marze to o kubku gorącej herbaty i kocyku. Zdjęcia, które uwielbiam robić nie są już też tak przyjemne. Fotografowi odmarzają ręce, a modelce czyt. zazwyczaj mi (haha) odmarza całe ciało.. ale koniec narzekania! W tym roku staram się to wszystko przełamać, głównie mam na myśli lenistwo. Pomimo tej strasznej pogody chcę działać! Nie spędzać większości czasu w łóżku na leniuchowaniu i grzaniu się pod kocem. Trzymajcie za mnie kciuki. ;)












W poprzednim poście obiecałam wybrać kilka blogów i je Wam tutaj polecić. Oto one :

http://littleredcherrysmile.blogspot.com

http://daruciaa.blogspot.com

http://paniantosiak.blogspot.com


29 komentarzy:

  1. Nienawidzę tego uczucia jak po zdjęciach nakładam kurtkę i zamarzam jeszcze bardziej :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne mieć tą wolę walki i nie dać się tej monotonnej jesiennej pogodzie :) Śliczne zdjęcia!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i Stylizacja też świetna ;)

    http://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie jestem po sesji :D. Jeszcze czuję ten chłód w sobie, mimo że minęły ponad cztery godziny...
    Ale jesień ma też weselsze oblicze - barwnych liści i tej jedynej w swoim rodzaju tajemniczej aury ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z początku jesień zapowiadała się pogodnie jednak jak widać wiele się zmieniło. Wiem co czujesz. Ostatnio najchętniej cały czas bym tylko spała. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jesień jest świetną porą roku, podczas której można odpocząć i wiele sobie poukładać ;)
    Świetne zdjęcia jak i stylizacja ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z całych sił staram się dostrzegać zalety tej z pozoru ponurej pory roku! Uwielbiam ją za klimat, jaki tworzą zapachowe świeczki i spadające różnobarwne liście :) Pięknie wyglądasz, Twoje włosy wyglądają na takie mega zdrowe!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza, uwielbiam w takich chodzić w chłodne dni
    Ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluza ♥♥♥ i jakie masz cudne włoski kochana ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bluza, bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię jak o tej porze roku dopada mnie nie chęć do życia, wogóle nic mi się nie chce i wszystko mnie denerwuje. Zdecydowanie wolę wiosnę i lato, bo wtedy człowiek jest jakiś radośniejszy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień z pozoru jest bardzo fajna! Mozna mieć przepiękne zdjęcia na tle tych kolorowych liści, piękna mgłę o poranku oraz fajne widoki z oknem! Każda pora roku ma swoje plusy i minusy!
    Piekne zdjęcia :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze w jesien czuje jak brakuje mi energii i takiej pozytywnosci.
    Sliczne zdjecia!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mi też brakuje energii, pocieszam się tym , że już niedługo święta:D
    Piękne zdjęcia!:)
    Trzymam kciuki!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jesień uwielbiam i akurat nie mam z niczym problemu poza niewysypianiem się, ale to akurat towarzyszy mi przez cały rok szkolny haha! Zdjęcia są cudne! Jeśli chodzi o sesje to znam te uczucie bardzo dobrze dlatego czasami chciałabym aby było troszkę cieplej :) Dziękuję za polecenie mojego bloga :*
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne zdjęcia :) Masz bardzo fajne włosy! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie lubię jesieni, gdy jest pochmurno i pada deszcz, a ja w domu nie mam czasu nawet pomyśleć o kubku herbaty i kocyku :)
    Dzieci biegają jak oszalałe..
    Piękne zdjęcia, wyglądasz przez promiennie.
    Wyobrażam sobie jak musisz marznąć.
    POZDRAWIAM Cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam to uczucie, gdy jest na prawdę zimno przy wykonywaniu zdjęć :/ Ale czasem trzeba się poświęcić, aby wyszły super efekty :D Śliczne zdjęcia i powodzenia w Twoim postanowieniu. Obserwujemy ? http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam jesień, niestety często choruje ale mimo wszystko jest to dla mnie piękna pora roku :) Masz śliczne włosy <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię jesień, mimo tego, że przez te ciężkie i chłodne dni nic mi się nie chce. Poza tym jesienią panuje przyjemna atmosfera, można się zrelaksować, czytając książkę i pijąc herbatę. Bardzo fajne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Rok temu całą jesień się tak czułam, teraz miałam tylko jedną taką załamkę, a zazwyczaj jest normalnie. Masz śliczne włosy, super zdjęcia!
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladasz cudownie, podobaja mi sie twoje buty i sweter ♥


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, prosta, pasuje do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też nie lubię jesieni, nawet mimo moich urodzin ahah :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń