czwartek, 23 lutego 2017

Szczotka prostująca włosy



Dzisiaj przychodzę do Was z obiecaną recenzją na temat szczotki Jade hair straightening ceramic-tourmaline brush, którą dostałam od firmy Irresistible Me. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na jej temat to zapraszam do dalszego czytania.



Jeżeli chodzi o przesyłkę to doszła w naprawdę krótkim czasie. Szczotka zapakowana była w czarne pudełko z magnetycznym zamknięciem. Dodatkowo w środku była folia z powietrzem, która zabezpieczyła ją podczas transportu. Dzięki temu odebrałam ją w nienaruszonym stanie.


Używanie jej jest bardzo proste. Wystarczy ustawić odpowiednią temperaturę i najlepiej pasmami czesać włosy. Nic prostszego!


Włosy może nie są tak proste jak po użyciu prostownicy. Efekt jest bardziej naturalny co mi osobiście nie przeszkadza.


Podsumowując szczotka ma prosty i ciekawy wygląd. Jest prosta w użyciu i daje efekt prostych włosów. Jedyną wadą jest amerykańska wtyczka, ale to żaden problem. Wystarczy kupić adapter, co nie jest dużym wydatkiem. Jak najbardziej polecam ten produkt.




Link do szczotki - klik




12 komentarzy:

  1. Szybka metoda ale dobrze, że ja nie muszę prostować włosów hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, delikatny i naturalny efekt :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! musze zdecydowanie ten produkt polecic mojej kuzynce, ktora marzy o tym by miec proste wlosy, a jak mozna to zrobic w tak latwy sposob- no po prostu cos cudownego ;)

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna myślę nad kupnem takiej szczotki;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej dużo dobrego.
    Ale ja tam lubię swoje lokowane futerko ^^
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super efekt ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny, chętnie wypróbuje tej szczotki prostującej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super :)
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super szczotka, chciałabym ją wypróbować :) Efekt jest super!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your look and style
    I share your blog https://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/kinga-witt.html
    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń