piątek, 22 września 2017

The Voice of Poland Kids




Wczoraj póznym wieczorem wróciłam do domku, po prawie dwutygodniowym pobycie w stolicy i nie tylko. Szczerze mogę podsumować ten wyjazd jako najlepsze zakończenie tegorocznych wakacji. Same pierwsze trzy miesiace nie były za ciekawe. Postawiłam głównie na pracę i to ona mnie w pełni pochłonęła.
Wyjazd do Warszawy był czymś bardzo spontanicznym. Pomimo tego, że byłam w tym mieście już wiele wiele razy to nadal je uwielbiam. Można nawet powiedziec, że z każdą wizytą coraz bardziej. Tym razem nie pojechałam sama, ponieważ zabrałam ze sobą swoją przyjaciółkę, która jeszcze nigdy nie miała okazji być w Warszawie. Oczywiście  poza tym, że poznałam mnóstwo wspaniałych i co najlepsze z pasją ludzi, zwiedziłam kilka nowych miejsc (to miasto za kazdym razem mnie zaskakuje haha)  to udało mi się spędzić cały dzień w studiu „The Voice of Poland Kids”. Miałam okazję siedzieć na widowni i na własne oczy zobaczyć jak to wszystko wygląda z drugiej strony. Usłyszeć na żywo głosy tych utalentowanych dzieciaków. Była radość, śpiew, taniec, ale i łzy wzruszenia. Niesamowite doświadczenie. Poza nagrywkami w Warszawie byłam w Skierniewicach na koncercie oraz kilka dni w Siedlcach u przyjaciółki. 
Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie wakacji bez spotkań z ludzmi, których nie mam na co dzień, z którymi nie mam okazji porozmawiać w cztery oczy, poimprezować czy wyjść na spacer, z powodu kilometrów które nas dzielą. 













Od poniedziałku niestety zaczynam próby na pasowanie, tak więc mogę powiedzieć że moje najdłuzsze wakacje życia dobiegają końca… Czas zacząć kolejny, nowy etap w życiu na którego myśl jestem podekscytowana!


Zapraszam również na mojego :

Snapchata - kinga_witt
Instagrama - kinga_killa



4 komentarze:

  1. Także ostatnio byłam w Warszawie, ale niestety tylko na 2 dni. Świetne zdjęcia!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam Warszawę i nigdy mi się nie znudzi. Zazdroszczę pobytu na widowni :))

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udało Ci się spędzić tak super te ostatnie dwa tygodnie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo kocham Warszawe, jest tam tyle możliwości i tyle świetnych miejsc do zdjęć haha:)

    https://glance-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń