środa, 18 października 2017

Odrobina słońca



Sweterki wyjęte, zapas herbat i świeczek zrobiony co oznacza, że za oknem jesień pełną parą.
Ma ona plusy jak i minusy. Nie będę o nich mówić, ponieważ nie raz o nich wspominałam. Nic się nie zmieniło, dlatego nie ma co się powtarzać. Mam przygotowanych kilka jesiennych stylizacji, ale brak czasu żeby wybrać się na zdjęcia. Trzy tygodnie temu zaczęłam studia i pomimo tego, że to początki nauki jest bardzo bardzo dużo. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych kilku dni uda mi się na nie w końcu wybrać, a zaraz po tym pokazać Wam przygotowane przeze mnie stylizacje. Poza tym szykuję dla Was kilka innych niespodzianek, ale więcej dowiecie się w swoim czasie! Osobiście nie mogę się już doczekać. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami, które przypomną nam trochę o tych pięknych, słonecznych dniach, na których dla odmiany możecie zobaczyć moją siostrę. Tym razem role się odmieniły i z zza aparatu musiała się odnaleźć przed.

Do następnego!












Zapraszam również na mojego :

Snapchata - kinga_witt
Instagrama - kinga_killa



13 komentarzy:

  1. Śliczną masz siostrę! Zdjęcia bardzo mi się podobają!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz naprawdę świetną fryzurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetnie na Tobie leży, a kapelusz z miłą chęcią sama bym przygarnęła :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing dress, dear! You look like real lady! Wonderful combination, so fantastic photos. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, wszystko ładnie ze sobą gra:)

    Zapraszam na mojego bloga: https://glance-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i bardzo ładna sukienka *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. so beautiful dresses!
    if you pick up dresses, glamchase prom dresses for 11 year olds short reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń