niedziela, 12 kwietnia 2015

Best Birthday

W czwartek (9.04.) były moje 18 urodziny. Tego dnia miałam bardzo dużo ciekawych niespodzianek. Jedna z nich była w szczególności  wyjątkowa, w skrócie wam o niej opowiem. W czwartek po lekcjach, kiedy wychodziłam ze szkoły, ujrzałam moją najlepszą przyjaciółkę, która mieszka ok. 700 km ode mnie. Na samym początku nie mogłam uwierzyć w to, że stoi przede mną, ponieważ w ogóle
się jej tam nie spodziewałam. Byłam w wielkim szoku. Lepszej niespodzianki nie mogłam sobie wymarzyć. Jestem bardzo szczęśliwa, że była przy mnie w tak wyjątkowym dla mnie dniu, w końcu osiemnastka jest tylko raz w życiu!
Imprezy wielkiej nie robiłam. Zaprosiłam w piątek najbliższe mi osoby i spędziłam z nimi naprawdę miło czas!! Urządziliśmy sobie tzw. piżama party! W sobotę przyjechała mała część mojej rodzinki na tort i to w sumie na tyle.
Podsumowując moje 18 urodziny były niesamowite i niezapomniane! Lepszych nie mogłam sobie wymarzyć.

Na dniach postaram się dodać w końcu jakiś tematyczny post z lepszymi zdjęciami. W tym tygodniu naprawdę nie dałam rady, ale mam nadzieje, że mnie rozumiecie.

Niżej możecie zobaczyć tylko małą część rzeczy, które dostałam w prezencie :D





 











Zapraszam również na mojego instagrama - klik


8 komentarzy:

  1. Jeju jak uroczo 😄 również życzę wszystkiego najlepszego 🎁

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcia!
    Sto lat :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli blog Ci się spodobał-zaobserwuj, skomentuj to bardzo motywuje <3

    OdpowiedzUsuń

  3. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)

    Mój blog

    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Spodobał mi się twój blog, więc zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! :) Zapraszam tutaj po pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super tort *_* Kwiaty piękne!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    Super tort *.* Tak Ci zazdroszczę :D I świetny balon. ♥

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/wielki-wiosenny-konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń