niedziela, 31 lipca 2016

Haters gonna hate



Hej. Na początku opowiem Wam co u mnie, ponieważ najbliższy miesiąc zapowiada się naprawdę ciekawie. Pamiętacie jak w poprzednich postach pisałam, że nie mam żadnych planów na wakacje, siedzę w domu i co najważniejsze stawiam na spontaniczność? Kilka dni temu potwierdził się mój wyjazd do Warszawy. W czwartek z samego rana wyjeżdżam. Jadę tam głównie ze względu na
koncert Rihanny, ale zostaję kilka dni dłużej. Następnie prosto z Warszawy jadę do Białegostoku do
Weroniki. Co dalej to jeszcze nie jestem pewna.. albo wracam do domu na kilka dni i potem pojadę do Poznania, a może zostane dłużej w Warszawie? Jak już mówiłam niejednokrotnie stawiam na spontaniczność! Nie chcę zapeszać, ale coś czuję że sierpień będzie pełen wyjazdów i niesowitych chwil! Kolejną świetną wiadomością jest moja pierwsza wpółpraca, której się podjęłam. Zaraz po moim powrocie dowiecie się więcej na ten temat. ;)




Jakiś czas temu zostałam zapytana, czy mam hejterów, co mówią moi znajomi na temat mojego bloga, czy ktoś mnie w tym wszystkim wspiera? Kilkakrotnie pod moimi postami przeczytałam niemiłe komentarze na temat mojej osoby, postu czy bloga. Szczerze? Wszystko po mnie spłynęło. Robię to co lubię i nie mam zamiaru przestać, a już na pewno nie ze względu na jakieś płytkie anonimowe komentarze. Nie ma sensu przejmować się tym co powiedzą inni. To Twoje życie i to ty decydujesz jak ono będzie wyglądało. Cieszę się, że mam pasję i ją rozwijam. Jestem dumna z tego co robię. Najbliżsi mi przyjaciele wspierają mnie i życzą mi samych sukcesów. Kiedy zaczynałam nikomu o tym nie mówiłam. Bałam się jak odbierze to rodzina, znajomi i Wy - czytelnicy. Dopiero z czasem ujawniłam bloga. W pierwszej chwili bardzo się bałam, jednak szybko uświadomiłam sobie, że ich zdanie nie jest najważniejsze. Czy jestem szczęśliwa, sprawia mi to radość, realizuje się? - TAK! Życie jest jedno i trzeba sprawiać, żeby było pełne przygód i niezapomnianych chwil. 
Pamiętajcie, że pomimo braku osób, które Was wspierają róbcie to co kochacie! Udowodnijcie innym jak i sobie, że dążycie do spełnienia swoich marzeń i sprawiacie, że Wasze życie jest o wiele ciekawsze. 















Zapraszam na mojego snapchata, gdzie będziecie mogli obejrzeć relacje prosto z koncertu oraz nadchodzących wyjazdów - misio69! 

24 komentarze:

  1. Zazdroszcze koncertu Rihanny ! super zdjecia xox

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku wspaniałe zdjęcia! <3
    Co do hejtów, nie przejmuj się nimi. One zawsze były, są i będą. Według mnie Twój blog jest naprawdę wspaniały, a Ty jesteś mega pozytywną osóbką! Nie zwracaj uwagi na hejterów! Po prostu rób to co kochasz i bądź szczęśliwa!
    Ja nieraz spotkałam się z kpinami na temat mojego bloga wśród starych znajomych, ale olałam ich. Bo czy liczy się dla mnie opinia ludzi, którzy nic dla mnie nie znaczą? No właśnie. Dlatego warto realizować swoje pasję, bo zawsze znajdą się ludzie, którzy to docenią! <3
    Pozdrawiam Kochana!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje ;) Nie warto przejmować się niemiłymi komentarzami ;P Zazdroszczę wyjazdu na koncert. Z chęcią sama bym na niego pojechała. Pozdrawiam ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! ♥ Mam takie samo podejście do hejterów. Też zdarzało mi się takie z anonima i jestem pewna, że to ktoś z moich znajomych. A najważniejsze to się nie przejmować i robić swoje :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. :)
    Ja nadal prawie nikomu nie powiedziałam o moim blogu, tylko rodzina wie,bo trochę sie tego boję jak na to zareagują,ale wiem jedno że jak się dowiedzą będą mówili że to co robię jest głupotą itp.to ja się i tak nie poddam bo robię to co lubię. <3
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis! Mega wciągający i mądrze napisany:*:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) http://adziulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosyć,że śliczna to jeszcze naprawdę świetnie piszesz. W sumie to masz rację, nie ma co rezygnować z marzeń przez płytkość innych ludzi ;> Obserwuję.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że jedziesz na koncert Rihanny.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia,śliczna jesteś.
    zapraszam http://juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie z toba, bardzo dobrze znam ,,tytul" posta. Cudowne zdjecia i widzimy sie na koncercie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że ja również będę w taki sposób reagować na hejty, które najprawdopodobniej prędzej czy później się ukarzą. Udanych wyjazdów i koncertu oczywiście :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Zdjęcia są naprawdę rewelacyjne! Miłego koncertu Ci życzę! Co do wpisu... Hejterzy zawsze byli, są i będą. Niestety, ale nic na to nie poradzimy. Cudny post! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia cudowne
    Masz talent do robienia ich
    Ślicznie wyglądasz
    Świetny post
    Hejterami się nie przejmuj, rób to co kochasz
    Miłego dnia, pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są mega! A sukienka podoba mi się :D Ja byłam w Warszawie, ale tylko na jeden dzień wiec wiele nie zobaczyłam. Jednak udało mi się wpaść do Złotych i coś kupić :D Życzę udanej zabawy na koncercie!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że będziesz miała wyjazdowy sierpień, zazdroszczę tylu planów :) Tej Rihanny też zazdroszczę, mimo że nie jestem jej wielką fanką, to na koncert chętnie bym się wybrała. Masz bardzo dobre podejście do hejterów, dobrze, że o tym piszesz, to może komuś bardziej podatnemu na hejty trochę pomożesz w przezwyciężeniu tego :) Piękne zdjęcia, wyglądasz ślicznie. Udanych wyjazdów!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To nasze życie, nikt obcy nie powinien przejmowac nad nim kontroli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak naprawdę zdanie innych jest dla nas ważne - jednak należy pamiętać, że są ludzie, którzy chcą nam zrobić na złość i mówią specjalnie rzeczy które mają nas dobić.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę masz napięty grafik na ten miesiąc! Baw się dobrze na koncercie :*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę koncertu i wyjazdu !!!:) Śliczne zdjątka <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję,że się dobrze bawiłaś na koncercie! Miłych wyjazdów!

    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze zdjęcia, a tekst bardzo prawdziwy :) Miałam podobnie, rób to co kochasz! :*
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych niezapomnianych wyjazdów :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spontaniczne wyjazdy są najlepsze, masz super sierpień, a koncertu Rihanny zazdroszczę! Mam nadzieję, że wspaniale się na nim bawiłaś :)
    Co do hejterów:podziwiam, że nie dotyka Cię krytyka i, że nie bierzesz jej do siebie - ja wciąż uczę się takiego podejścia. No i jeszcze nie ujawniłam się ze swoim blogiem przed znajomymi, jedynie przed niektórymi. Ludzie są niestety zbyt zawistni i potrafią podkładać ci kłody pod nogi tylko dlatego, że masz okazję zacząć jakiekolwiek działanie do którego oni nie mają odwagi...

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń