niedziela, 22 stycznia 2017

Irresistible Me


Kilka dni temu doszła do mnie paczuszka od firmy Irresistible Me.
Zawartość bardzo miło mnie zaskoczyła, ponieważ dostałam szczotkę do prostowania włosów. Z obserwacji uważam, że jest ona coraz bardziej popularna. Co do opinii to były one różne. Teraz mam okazję przetestować ją osobiście. Niestety jeszcze tego nie zrobiłam, ze względu na brak czasu, ale obiecuje, że już niedługo będziecie mogli na moim blogu przeczytać szczerą recenzję na jej temat. ;)











Link do szczotki - klik

10 komentarzy:

  1. fajnie :) też czekam na tę szczotkę do recenzji. ja wlasnie czytalam słabe opinie i bylam az ciekawa. a że mam kręcone wlosy to zobaczymy jak wypadnie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym wiedzieć czy ona działa, ale na sobie nie spróbuję bo mam proste włosy i w sumie mi to nie potrzebne :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałbym kiedyś ją przetestować <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam przetestować tę szczotkę, ale obawiam się, że z kręconymi włosami nie poradzi sobie tak, jak prostownica ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, nie słyszałam nigdy wcześniej o tej szczotce obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta szczotka !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy gadżet :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gadżet na pewno ciekawy... Chciałabym wiedzieć jak się sprawdza, to może kiedyś bym sobie zainwestowała :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam... Słyszałam tylko o tej z Tangle Teezer, która przy suszeniu prostuje ale o takiej nie.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym wypróbować tej szczotki, ale w zasadzie trochę się obawiam tego, że zrobiłaby z moich włosów jedną wielką szopę.

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń